Hoe weet ik of de betaling gelukt is?

Online betaling

Als de online betaling gelukt is, zie je het volgende:

Als je online betaling via Bancontact, iDEAL of Creditcard mislukt, krijg je automatisch een herinneringsmail. Dan kan je proberen opnieuw te betalen.

Bij een betaling via SEPA, voer je handmatig een overschrijving uit met de juiste gegevens (bedrag en omschrijving). Dit kan tot 7 dagen duren, voor dit type betaling verwerkt werd.

Opgelet

Betalingen die niet verwerkt kunnen worden door een foutieve omschrijving, bedrag en/of later ontvangen dan genoemde datum zullen worden teruggeboekt naar jouw rekening.


De betalingen worden verricht door onze betalingsprovider Online Payment Platform. Op je rekening zal je je betaling zien verschijnen onder de naam ‘Online Pymnt Fdn’.


Gewone overschrijving

Als je de betaling hebt uitgevoerd via handmatige overschrijving, hebben we er jammer genoeg geen zicht op. Maar als je de instructies goed gevolgd hebt, zullen de centjes zeker terechtkomen.

Geen zorgen als de mededeling niet helemaal correct is, zolang het rekeningnummer klopt, komt alles goed terecht.

Gerelateerde vragen